Het gerevitaliseerd merk Strukton Civiel. Een merk met een verhaal.

Strukton Civiel
Visuele identiteit
Magazine
Animatie

We werken al jaren voor Strukton Civiel aan de hand van een huisstijlhandboek dat inmiddels zo'n 30 jaar oud is. De aangepaste strategie van Strukton Civiel was dé aanleiding voor een moderniseringsslag, zonder een nieuwe huisstijl te ontwikkelen. We revitaliseerden de vormentaal, typografie en bedachten een eigen en eigentijdse fotografiestijl.

Belangrijk was dat de nieuwe strategie in een logsich verhaal werd vertaald naar vorm en taal. Om dit te kunnen doen hebben we de strategie van 'één Strukton Civiel' tergugebracht naar een eenvoudig en krachtig beeld waarin doel, doelgroep en eindresultaat in één beeld zijn gevat.

Meer

Samen blijken we zoveel meer te bereiken! Dit magazine staat vol met prachtige voorbeelden.

Het perspectivisch beeld vertaalt de doelgroep en is de beeldende link tussen een foto van het project, oplossing, innovatie en vakmanschap.