Merkpositionering voor horloges in het allerhoogste segment.

Grönefeld, The Horological Brothers
Campagne Fotografie Positionering Strategie & concept

Een onderscheidende merkbeleving voor award winning horlogemakers. Twee broers die het familiebedrijf een stap verder brengen met wereldwijd gewilde horloges.

Horlogemaker Grönefeld behaalde onlangs de prestigieuze prijs 'Grand Prix d'Horlogerie de Genève'. En waren daardoor plotsklaps wereldwijd 'top of mind' bij de horlogeliefhebbers. Grönefeld creëert bijzondere, onderscheidende horloges. Hierbij hoort ook een onderscheidende merkbeleving. NLVK is met de herpositionering dichtbij de kern gebleven van Grönefeld. Het verhaal van twee broers die samen de wereld veroveren als 'The Horological Brothers'. 

Meer
Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Wij maken gebruik van cookies

Cookies helpen ons begrijpen hoe je de website gebruikt. Zo kunnen we steeds verbeteren.