Hoe krijg je mensen van de bank naar de schoolbank?

Publiekscampagne Twents Fonds voor Vakmanschap
Campagne Huisstijl Strategie & concept Digitale oplossingen Website Online Marketing

Twente is een zeer actieve regio die investeert in het aantrekken en behouden van talent. Het Twents Fonds voor Vakmanschap is in het leven geroepen om modern vakmanschap te bevorderen. Hiervoor is een campagne ontwikkeld met als afzender: IKBINDR. Dit merk spreekt de taal van de mensen uit de doelgroep: nuchter, stoer en direct.

IKBINDR communiceert met de werkenden, zzp’ers en werkzoekenden uit Twente die zich willen om-, her-, of bijscholen in echt vakmanschap, op mbo niveau.

Doelstelling is mensen te activeren een aanvraag te doen voor een scholingscheque van het Twents Fonds voor Vakmanschap. Door daar te zijn, waar de doelgroep is. Online en offline.

Het resultaat? Binnen een jaar meer dan 3500 aanvragen.

Meer

Hoe wakker je de leercultuur van Twente aan?

Twente investeert in een Leven Lang Ontwikkelen! Door economische, maatschappelijke en technologische ontwikkelingen verandert de arbeidsmarkt in onze regio in een hoog tempo. Investeren in vakmanschap is belangrijk om jou én onze Twentse economie vitaal te houden. Daarom maken ondernemers, onderwijs en overheid het met Twents Fonds voor Vakmanschap mogelijk om talent blijvend te ontwikkelen.